10 000 VAK EMBER

...csupán 120 segítő kutya. Csatlakozz a Loyalty is Royalty kampányhoz, hogy minden vak ember mellé kerülhessen segítő kutya.

SEGÍTSÜNK EGYÜTT

Magyarországon közel 10.000 vak emberre jelenleg csupán 120 segítő kutya jut. A magas képzési költségek miatt, évente maximum 20 kutya kiképzésére van lehetőség. A Dorko márka csapata az előző években a Loyalty is Royalty kampány megálmodásával már több mint 8.500.000 forintot gyűjtött látássérült kísérő kutyák kiképzésére. Így már több hű társsal megkönnyíthettük a vak emberek életét.
Hogyan segíthetsz Te is?

ÍGY SEGÍTHETSZ:

LOYALTY IS ROYALTY jótékonysági buli a vakvezető kutyákért- Egy este a jótékonyság jegyében
Idén a Rock The Cityvel és a BoB-val karöltve szeretnénk segíteni a vakvezető kutyák kiképzését.

Gyere el 2019.12.05.-én, a BoB-ban megrendezésre kerülő jótékonysági bulira, táncolj Dr Brs zenéire , érezd jól magad a kampány arcaival, miközben segítesz is : 

Nem csak a belépőjegyek teljes összegét, de az aznap esti borravaló 100 %-t is a vakvezető kutyák támogatására ajánljuk fel.


A helyszínen kihelyezett gyűjtődobozba további adományokat van lehetőség leadni, mely szintén a Magyar Vakok és Gyengénlátók Szövetségének kutyaiskolájának kerül átadásra. 

71530720_2535420016575236_90621090630006

Az egyedi tervezésű Loyalty is Royalty termékek megvásárlásával a Magyar Vakok és Gyengénlátók Egyesületének kutyaiskoláját támogatod.

“Loyalty is Royalty” 

EDDIG ENNYI PÉNZT GYŰJTÖTTÜNK VAKVEZETŐ KUTYÁK KÉPZÉSÉRE:

 8 608 255 HUF