RÓLUNK

A DORKO-nál a legelső pillanattól kezdve szerettünk volna olyan karitatív szervezetekkel együttműködni és olyan célokat találni, melyeket teljes vállszélességgel támogathatnunk.

 

A márka születésével egy időben elindítottuk a DORKO PROPAGANDA-t, melynek keretein belül a "propaganda" termékek eladása után a nyereség 100%-t ajánlják fel az aktuálisan támogatott szervezet számára, melynek körét folyamatosan bővíteni szeretnék. A ruházat és a sapka is olyan ritka adottságú médium, amivel nem csak a márka egyéniségét fejezhetjük ki, de ki is állhatnunk számunkra olyan fontos értékek mellett, melyek korábban nem kaptak elég nagy hangsúlyt Magyarországon.


Bízunk benne, hogy ezeknek a kevésbé ismert szervezetnek hírverést, propagandát tudunk kelteni és felhívni tevékenységünk fontosságára a figyelmet. A Loyalty is Royalty kezdeményezéssel minden bizonnyal sikerült is, hiszen már harmadik éve bejárja a közösségi oldalakat és a sajtót a kampányfotók, melyeket hazánk hírességei publikálnak.

 

A "Loyalty is Royalty" kampánnyal 2015 óta foglalatoskodunk. A Magyar Vakok És Gyengénlátók Országos Szövetségének Kutyaiskolája tökéletesen megtestesíti munkájával azokat az értékeket, amik mellett érdemes és megéri kiállni.

 

Magyarországon jelenleg 85 vak ember vár speciális kutyára! Az elmúlt évek eredményeként, közös erővel már 7.093.915 Ft-ot gyűjtöttünk össze a Dorko Loyalty is Royalty termékek eladásából. Ez a hatalmas összeg azonban csak kevés vakvezető kutya kiképzését finanszírozza a magas költségek miatt. Célunk, hogy 2019-ben még több látássérült ember mellé kerüljön segítő négylábú.

 

Kampányunkhoz számos hazai híresség, művész, sportoló, közszereplő, zenész és előadó csatlakozott. A sikeres kampány mellett abban a megtiszteltetésben lehetett a tavaly előtti évben részünk, hogy jelképesen elnevezhettük Csepelen a MVGYOSZ kutyaiskolájának az épületének egy részét Dorko Vakvezető Kutyakiképző Központtá. Az épület falára egy emléktábla is kikerült, melyen minden kampányarc aláírta nevét, ezzel jelezve, hogy kiáll az ügy mellett.

ÍGY SEGÍTHETSZ TE IS:

Az egyedi tervezésű Loyalty is Royalty kollekció darabjainak megvásárlásával, illetve az áprilisi jótékonysági rendezvény teljes nyereségével a Magyar Vakok és Gyengénlátók Egyesületének kutyaiskoláját.